Booking.com

4 February 2020

SUSU KAMBING PARIE TERBAIK UNTUK KUCING

Assalamulaikum dan salam sejahtera semua.
Siapa pencinta kucing kat di sini???
Kenapa kak mid tanya nie...sebenarnya kak mid nak share pada pencinta-pencinta kucing tentang kebaikan Susu kambing Parie.


Kak mid nie memang sangat sayangkan haiwan lebih-lebih lagi pada kucing. Bila ada kucing yang tak bertuan datang kat rumah kak mid mintak makanan tak sampai hati sungguh, bagi makan, jaga diorang sampai semuanya tak kan pergi dah ke tempat lain. Akhirnya jadilah kucing kak mid.
Biasanya yang datang tue ada yang penuh dengan kurap, kurus kering dan sakit. Atas dasar kesian dan tak sanggup tengok diorang menderita kak mid belalah dan jadilah kucing kak mid yang sekarang ada berbelas-belas ekor.

sebahagian anak bulu k mid😍


Baru-baru ini,  ada kawan yang memperkenalkan Susu Kambing Parie pada kak mid so kak mid pun cubalah beri pada kucing-kucing k mid.  Nampaknya diorang suka pulak.



Susu Kambing Parie nie mempunyai persamaan dengan ibu kucing yang sedang menyusu kerana terdiri daripada molekul lemak dan lemak rantaian yang kecil untuk mempermudahkan penghadaman kucing.

Lain-lain kebaikannya termasuk :-
🔸️Kulit dan bulu kucing yang lebat dan bersinar
🔸️Tulang yang lebih kuat dan pertumbuhan sihat
🔸️Peningkatan sistem imun
🔸️Perkembangan otak dan cepat belajar
🔸️Penglihatan Jelas
🔸️Penghadaman yang baik

Susu Kambing Parie melahirkan kucing  yang berbulu lebat dan bersinar

Susu Kambing Parie juga mengandungi kandungan mineral dan vitamin yang tinggi yang bole membantu kucing kesayangan kita memperolehi nutrien penting seperti niacin, vitamin A, vitamin D dan juga arginin yang diperlukan untuk penglihatan yang baik, jantung dan pembiakan sihat.

Susu Kambing Parie nie pun elok untuk kucing yang ada masaalah penyakit kulit seperti kulit kering dan bulu kasar dengan menjadikan kucing berbulu lebat dan bersinar.

Kebaikan minum susu kambing Parie oleh kucing yang hamil, menyusu ataupun sakit

Kucing hamil sangat memerlukan protein dan kalori semasa kehamilannya begitu juga pada anak-anak kucing yang menyusu, dengan memberi susu Parie ini dapatlah meningkatkan pengeluaran susu ibu kucing dan dapatkah anak- anak kucing membesar dengan sihat dan kuat.
Bagi kucing ysng sakit dan lemah pula,  susu Parie mempermudahkan penghadaman dan penyerapan nutrien.

3 Cara Penyediaan Parie

1.  Menggunakan sudu khas yang sedia ada dalam susu Parie,  campurkan satu sudu penuh susu tepung ke dalam 40ml air suam, kacau sampai sebati dan sedia untuk di minum oleh kucing tersayang.

2. Semasa anak kucing sedang membesar, disarankan merendam makanan anak kucing dengan susu Parie. Dengan demikian, penghadaman anak kucing dapat di pertingkatkan dan nutrien susu akan di serap secukupnya kerana proses perlembutan makanan kering dibuat terlebih dahulu dengan campuran susu Parie.

3. Menambahkan serbuk susu Parie ke dalam hidangan makanan anak kucing, dapat membangkitkan nafsu makan anak kucing.



Bagaimana nak dapatkan Susu Kambing Parie nie uolls???
Senang aje korang boleh order di:





"Sayangi anak bulu anda,  maka berikan diorang makanan yang terbaik"



Salam sayang,





2 comments:

  1. waalaikumussalam. wah baru tahu pasal produk ni ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok produk..kucing yg sakit dpt jugak mkn

      Delete

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MEMBERI KOMEN

PERTUBUHAN INTERGRITY NICKY LIOW MALAYSIA DAN YAYASAN WINNER EMPEROR SERTA SELEBRITI TEMPATAN TELAH MENDERMA UNTUK MANGSA COVID-19 DI CHINA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Baru-baru ini k mid sempat menghadiri satu sidang media oleh Pertubuhan Intergrity Nicky Li...